26 januari 2009

Week van weemoed en hoop

Het was me een weekje wel. Na 9 jaar in Amsterdam te hebben gewerkt bij de Belastingdienst heb ik daar afscheid genomen. Pas op het moment dat je vertrekt merk je vaak wat er allemaal waardevol was. In ieder geval een aantal zeer leuke collega's, want die zijn er dan ook op jouw borrel om met leuke toespraken en verrassende presentjes je te laten merken dat ze het ook wel jammer vinden dat je vertrekt. Daarnaast namen we als fractie afscheid van Rianne als fractievoorzitter. Het is nooit leuk om te merken dat de combinatie van alle taken te veel wordt en dat je niet kan waarmaken wat je aanvankelijk wel wilde. Maar gelukkig was er naast afscheid ook een welkom. Voor die nieuwe president in Amerika. Waar we allemaal erg enthousiast van worden. Iemand die vertrouwen kan geven. Ik heb zin in de toekomst als ik die man hoor spreken. Maar eerst een weekje filmfestival in Rotterdam. Ik zal daar op deze site verslag van doen.